red black blue orang mobileWeb w3c rss facebook youtube flickr01 twitter linkedinqrcodeno Edit No   Selamat Datang, Pelawat !

Prosedur Kad Pintar Rosak

Laporkan kepada Penyelaras HEP di Jabatan masing-masing.

Isi Tiga (3) Salinan Borang Kerosakan Kad Pintar dan dapatkan pengesahan daripada pensyarah di Unit HEP Jabatan masing-masing.

Satu (1) Salinan perlu disimpan oleh Pelajar

Satu (1) Salinan perlu disimpan oleh Penyelaras HEP di Jabatan Akademik Induk

Satu (1) Salinan perlu dihantar oleh Pelajar ke Smart Card Centre (Di Food Court)

Membuat laporan di Smart Card Centre (Menyerahkan Kad pintar Rosak dan mendapatkan Kad Pintar Sementara)

* Bayaran sebanyak RM15.00 dikenakan bagi menggantikan Kad Pintar Rosak.

Smart Card Centre akan menyerahkan Borang Kerosakan Kad Pintar kepada JHEP pada setiap Hari Selasa untuk proses permohonan kad pintar yang baru.

 

Tuntut kad pintar di Smart Card Centre Dua (2) minggu selepas laporan dibuat.

 

Perhatian : Kad Pintar Baru perlu disemak di Smart Card Centre. Sekiranya rosak, sila buat laporan dengan kadar yang segera. Laporan yang diterima melebihi tempoh 30 hari daripada tarikh kad dilaporkan rosak di Unit HEP Jabatan Akademik Induk dikenakan bayaran RM20.00.

AddThis Social Bookmark Button
 Hubungi kami.Aduan/Maklumbalas.Notis Hakcipta.Penafian.Dasar Privasi & Keselamatan.Arkib Elektronik.Peta Laman.Soalan Lazim.Terma dan Syarat  
Durasi Capaian:
1.0 saat
Jumlah Pelawat:
12151576
Tarikh dikemaskini: Tue-19-09-2017
WCAG 2.0 (Level AA)